Apa yang aku belajar dulu? by shahrul hairy

Kira sambungan posting kat bawah nie kot? Tah la, aku tak sure, yang pasti aku nak cerita sket pasal perihal perangai manusia yang sangat LAHA yang sepertimana macam cerita kancil dan buaya. Pepandai kornag lah nak paham cam ne.

Dulu, masa aku sekolah, memang perangai aku tak kan tego orang lain, melainkan orang tu dah tergedik2 sangat nak bercakap ngan aku. Bukan bajet aku power, peymes, bombastik or berlagak, dah peel aku cam tu, nak buat cam ne? Aku bukan seorang yang ego tinggi cam gunung Everest, cuma orang lain yang memberi "persepsi" fanggang (memang aku eja cam ni!).

Aku nak tego ke tak, itu HAK aku? ada paham? Aku nak buat muka TAIK pon, aku punya pasal. Hermm.. manusia.. insane!

credit: Google

Dulu masa sem lepas, kelas IC, kalau DIAM tu memang lebih PERIT. Hah! rasakan, ko ingt aku leh MAMPOS ngan tak tegor kau? piiirahh.. macam kau bagus sgt..cehh!

Chaw!

Share this:

0 comments: