Night Market at Klang Town by shahrul hairy



Wazzap guys!


Aku dengan mak pergi ke Bandar Klang membeli barang di kedai jahitan. Disebabkan kereta aku masuk ke dalam bengkel, aku pergi naik motor aku je lah. Masa mak aku beli barang, aku round-round sekitar tapak pasar malam yang ada depan kedai.


Hari Sabtu memang banyak tapak pasar ada. Kat rumah aku pon ada. Lagi dekat, bawah rumah je kot. Apa yang best pasar yang kat bandar Klang ni? Sama je kot, nama pon pasar malam kan?


Enjoy ngan gambar aku snap tadi (Nokia C3),


Pakai henset pon nak buat "panning" gak... apa bende nie? kalau korang pandai lah!

Pizza berharga RM10 ringgit saja dengan pelbagai jenis topping...

Kopok lekor maghii deh! 



Snap dari luar kedai jahitan...

Buah yang sedap!

Tapi, tapi... ada satu section (cess!) ada orang jual ubi kayu+ikan masin bersama sambal merah. Cool! kat sini je aku jumpa orang jual ubi kayu tu. Tak amek gamba, sebab gelap sangat tempat dia, no point aku nak snap. Memang kena delete jek!

Cam na ngan pasar malam kat tempat korang plak? pe yang best?

Chaw!

Share this:

2 comments:

Pojiepooh Abdullah said...

gigih snappy2 bagai pi market ;p

SHAHRUL HAIRY DOT COM said...

Pojie:

Ateee.. kate jugok teman nie reporter tak bergaji untuk daerah Klang kan? haaaa.. heheh~