Sebulan tak update by shahrul hairy


Agak lama aku tak ber-update kat sini. Susah gak sebenarnya nak jaga banyak blog. HAHA! Tapi bukan sebab tu je pon, aku baru je habis semester ke-8, masa tu agak terhad. Lagi-lagi time revision dengan mood exam final. ferghhh.. mendidih.

Walaupun blog ni jarang update, tapi banyak dapat BE dari Nuffnang. Kalau bloggers taw lah apa tu BE. Alhamdulilah, advertiser dari pihak Nuffnang sudi nek beriklan kat sini berbanding blog cikai yang ini. HEHE!

Malam tadi aku ada jumpa kawan among business members. Dia suka business berbentuk investment. Dia ada terangkan aku jugak apa investment dia buat sekarang. Pasal sarang burung katanya. Modal permulaan dalam RM3,300 ringgit Malaysia (rujuk: indexGB)

Aku tertarik dengan penawaran yang dibuat walaupun aku masih baru, dan paham apa yang mereka lakukan dengan duit yang bakal aku laburkan. Ada pasif dan aktif income. Mungkin korang pon berminat?

Aku update lagi nanti.

Share this:

2 comments:

azieazah said...

Nak buat bisnes, elok belajar serba sedikit dan potensi nya. All the best!

SHAHRUL HAIRY DOT COM said...

Kak Azie:

Tu lah, kena study dlu cam ne kan? huhuhu... kita pon nak untung juga =D thanx kak!