Tahniah blog Researchjsp! Pagerank Google ke tahap 5! (PR5) by shahrul hairy



TAHNIAH! TAHNIAH! dan tahniah sekali lagi kepada blog Jabatan aku yang telah berada di Pagerank Google 5 (PR5). Selama 4 tahun aku bersama blog yang dari ZERO sehingga ke paras yang boleh dibanggakan. 


Walaupun artikel didalam blog ini tidak banyak, followers juga tidak banyak, tetapi sokongan daripada pembaca yang tidak subscribe secara nyata mampu membuatkan blog ini terus "hidup"


keratan blog: researchjsp

Setelah stabil blog ni, aku ditugaskan untuk develop yang lain pula. Ini kekal seperti ini. Cuma projek terbaru dengan jabatan, membuat Research Page dimana itu adalah website. bukan blog. Base yang digunakan mungkin Joomla. Mungkin.

Walaupun aku memang sudah familiar dengan platform blogspot, tapi untuk peningkatan kerjaya, aku harus memanfaatkan peluang yang ada untuk mempelajari ilmu yang baru, ilmu itu luas. Jangan kerana kita suka akan sesuatu, kita tidak berkembang ke paras yang lebih baik lagi.

sekian,

Share this:

2 comments:

Almara said...

senang sekali melihatnya..semoga blog saya bisa seperti anda..punya pagerank tinggi....salam

kunjungi blog saya ya:

ngecamp online

SHAHRUL HAIRY DOT COM said...

Ngecamp:

Pasti bisa Mas! Insyaallah =D janji tekun berusaha gitu.. =)