HECTIC! by shahrul hairy

Syukur alhamdulillah, sekarang rezeki dari Allah sentiasa mengalir. Berkat dari doa seorang hamba pacal lagi hina ini meminta sedikit rahmatMu ya Rabb. Semoga aku sentiasa bersyukur dengan pemberianMu ;')

Yup! sekarang agak kebizian dengan beberapa projek advertising. Aku dah mula mengorak setapak lagi ke hadapan dalam bidang blogging ini dengan "menjual" reputasi blog-blog yang aku kelola untuk company-company yang berminat mahu mengiklankan di dalam blog (social media)

Setakat ini ada 2 projek yang sudah sah kan untuk menggunakan khidmat aku. Aku memberi perkhidmatan men-develop blog untuk company-company ini dan seterusnya membuat marketing juga. Maknanya aku grab 2 tugasan iaitu develop blog untuk company & membuat advertising tuk mereka. 2 bayaran yang berbeza =)


Terima kasih Allah...

Share this:

0 comments: