Dato' Sahol baca blog aku! by shahrul hairy



Semalam...


Aku ada bertweeter dengan rakan-rakan tweeters yang lain. Aku menjadi follower Dato' Sahol untuk aku mengetahui perkhabaran yang terbaru dari Dato'. Aku yang alert pasal Dato' ialah, beliau seorang IT savvy. Malah, bila hantar di email rasmi dalam UiTM pon, beliau menggunakan Ipad beliau untuk menghantar pesanan-pesanan penting kepada warga UiTM.


Bacaan lanjut boleh ke sini: Tahniah Dato' Sahol


Paling menggembirakan, bila mana Dato' Sahol sendiri meng-handle tweeter-nya dan reply kepada aku seperti ini:-


tweet handle Dato' : @datosahol

Lihat sajalah apa yang digunakan oleh Dato' dalam reply mention kepadanya. Iphone ye. Sememangya Dato' Sahol sukakan gadget-gadget trend zaman sekarang. Dan lebih membanggakan, dengan cara sebegini mendekatkan VC kepada pelajar-pelajar. Tiada "gap" diantara student dan juga VC.

Syabas Dato'! Teruskan perjuangan untuk 2 tahun lagi meletakkan UiTM sebaris dengan Universiti yang ulung di dunia.

Share this:

0 comments: