Restoren Burger Ramly di Bukit Tinggi Klang by shahrul hairy

As salam semua,

Entry paling lama aku perap! sebabnya, aku "miss look" entry ni sebenarnya. Gambar load dah lama, write up pulak sikit-sikit, macam tak de hati nak menulis je kan? huhu..

Restoren Burger Ramly terletak dekat depan Jaya Jusco Bukit Tinggi. Tak de la depan sangat, kalau nak pergi ke General Market, lalu depan kedai. Korang kena masuk ke dalam bangunan yang berderet tu. 

Sebenarnya, untuk peniaga burger, dorang boleh dapatkan bekalan daging burger kat sini. Bukan takat tu je, roti, mayonis,mentega dan macam-macam keperluan peniaga burger boleh didapati disini. Mana beli borong tu, dapatlah harga best (diskaun) dan ada kad membership lagi.

Macam kedai fast-food yang lain...




Popia dia serius sedap! ada dalam set menu..


Set yang aku makan... hhehe~










Kentang terbaik dari ladang...

Maju dah Ramly sekarang. Harap mereka boleh luaskan perniagaan berteraskan fast-food pulak! Dengan kejayaan dorang sebagai pembekal daging burger yang unggul, aku rasa tak jadi masalah tentang cadangan aku ni. HEHE~

Alamat kedai:
Ramly Halal Mart Sdn Bhd
No 43 & 45 GF, Jalan Kasuarina 2/KS 07, 
Bandar Botanik, 41200 Klang, 
Selangor Darul Ehsan.
Tel: 603-3325 1463


Selamat berpuasa ya!

Share this:

0 comments: