What is HeartBeat? by shahrul hairy

As salam to all,

**pelik** Owh! terasa macam korang tengah baca blog www.shahrulhairy.com eh? Huhu, memang le, dah penulisnya sama. Bentuk penulisan pon, sama lah. Cumanya, hari nie aku malas nak type bahasa omputih, pakai Bahasa Melayu pon ok gak what?

Okeh, now aku nak cerita sket la. Hari nie, aku ada tengok2 satu laman web pasal jual2 barang neh. Kiranya macam blogshop la. Nama nya Heartbeatmy. Pernah dengar?

Aku sure lah korang pernah dengar. Mana2 blogger tegar sure taw. Kaki jana wang online, lagiiii taw! Hehe, jangan marah la na, gurau2 sket pepetang yang syahdu nie.
Nie la dia HeartBeatmy tu...

Aku baru ja register hari nie untuk jadi "affiliate" dorang. Saja la nak try, kata blogger2 lain, dia punya income agak mariiii punya! Ada cecah ratus2 hengget, dalam masa 6 hari! perghhhh.. kencang kot?

Apa dorang jual?

more: HERE

more: HERE

Best jugak la barang2 yang dorang jual eh? Sesapa yang tak de masa shopping kat shopping complex, boleh la bershopping kat sana. Aku nak study lagi pasal HB nie. huhu~ As salam..

Share this:

4 comments:

Yiedpozi said...

Dah lama dah register.. Huhu.. Ni pun dah nak cashout dah.. Hehehe

SHAHRUL HAIRY DOT COM said...

Yied:

Wohaaa.. banyak ke yied?? sure byk kan.. huhuh~ baru je buat test run kat blog nie.. law OK, leh masukkan kat prime blog.. ehhehe~

azieazah said...

Wahhh senang nyer nak dapat duit.

Tapi ada effect tak dgn Nuffnang? tak clash?


Memburu “Darah” Terbaik...

SHAHRUL HAIRY DOT COM said...

Kak Aziezah:

Dia tak clash ngan Nuffnang kak. Status Glitterati x efek.. akak try lah.. =D