Alexa Rank blog KlangSelangor

Mempunyai banyak blog adalah satu kelebihan buat blogger. Samada ianya sepenuh masa atau separuh masa. Adalah penting untuk anda sebagai seorang blogger mempunyai misi dan visi yang jelas dalm dunia blogging, khasnya di dalam pemasaran social media

Aduhh! skema tak ayat aku? HAHA! rasa tak best pulak baca blog dengan ayat skema badak cam tu. Macam baca buku laporan je.

By the way, aku nak tunjukkan pencapaian blog KlangSelangor setakat ni;

screenshot yang lama

dan yang terbaru sekali

nampak perbezaan dia?

Nak diikutkan, blog ini baru lagi kalau nak bandingkan dengan blog shahrulhairydotcom tu kan, sebab masa aku buat blog ni dulu, blog sana dah establish. Maksud?

Maksudnya, blog sana dah mula dan boleh generate money. Samada dari company advertising blogger tu, ataupun direct dari business owner. Kira advertorial la gitu.

Aku nak jual blog KlangSelangor ni sebenarnya. Sebab memerlukan dana untuk tujuan peribadi. Blog ini sesuai untuk Internet Marketer yang menjual produk dan perkhidmatan disebabkan rank alexa yang baik dan dari segi visitor juga tidak mengecewakan.

Harga? Jom wassap aku di 0123437359 boleh cerita lagi kalau nak bebetul


selamat hujung minggu!




Share this:

0 comments: