First post | Kalam pembukaan dari shahrul hairy

Salam all! =D


Alhamdulillah, aku dah open another blog. Blog nie tempat untuk aku berkongsi dengan korang semua tempat dimana aku tinggal. Sound cam biasa je, but aku nak mendokumentasikan sepanjang apa yang aku dah lalui disini. Sama konsep macam budak2 universiti yang belaja di luar sana, mendokumentasikan sepanjang hidup kat sana.


Ramai orang luar, khasnya luar negara yang kurang mengenali Bandar Klang nie. Even orang Selangor sendiri tak tau Klang tu kat mana. So, dengan pengalaman aku dan apa yang menarik sekitar kat Klang nie aku akan share kat dalam blog nie.


Niche aku adalah untuk para2 traveler blogger yang tercari-cari tempat yang sesuai untuk dilawati dan melancong. Kat Klang saja banyak tempat2 yang boleh korang lawati. Sangat menarik! =D


Aku akan cuba untuk update blog nie sekerap yang mungkin. Disebabkan aku juga seorang photographer, so kebanyakkan posting akan banyak diselitkan dengan gambar2 yang menarik. Sekian


************************************************

Greetings all! = D

Alhamdulillah, I've open another blog. This blog to places where I live.  Bit usually blog, but I want to document all of what I've experienced here. The same kind of concept where students study at university out there, documenting life there.

Many foreigners, especially the less known outside the country town of Klang. Even the Klang Selangor itself do not know where it is. So, with my experience and what is interesting about Klang and I will share in this blog

My target (niche) is who traveler bloggers looking place to visit and travel. Klang have lot places can to visit. Very interesting! = D

I will try to update blog as often as possible. Because I am also a photographer, so most posts will be interspersed with many interesting pictures Thank you



yours
Shahrul Hairy Shaharuddin
Klang Selangor Community members
http://www.shahrulhairy.com
012-3437359

Share this:

0 comments: